مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-05ورزشي

حضور 8 فرنگی کار مدعی قم در مسابقات بین المللی جام تختی 


رییس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه کشتی قم در راه جوان گرایی روزهای خوبی را سپری می کند، گفت: 8 فرنگی کار جوان و مدعی از قم در مسابقات بین المللی جام تختی بر روی تشک خواهند رفت.

- محمدهادی علیایی بابایی در گفتگو با تغییر کند وجود دارد ولی با این وجود کشتی گیران جوان و جویای نام قمی برای حضور در این رقابت ها آماده سرشاخ شدن با حریفان هستند.

وی با اعلام حضور مهدی جواهری از قم در وزن 55 کیلوگرم، محمد جانقلی وزن 60 کیلوگرم، رضا مردی و محمد امین جبالی فر در وزن 63 کیلوگرم در رقابت های بین المللی جام تختی، ادامه داد: محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم، ابوالفضل زینتی رفاه وزن 72 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی وزن 87 کیلوگرم و محمد صادق عبداللهی در وزن 97 کیلوگرم دیگر نمایندگان استان قم در این رقابت ها خواهند بود و ممکن است در روزهای آینده تعداد سهمیه استان قم برای حضور در این رقابت ها افزایش یابد.

علیایی با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم کادر فنی، این رقابت ها به عنوان یکی از مراحل اصلی گزینش نفرات به جهت اعزام به رقابت های جهانی 2021 نروژ محسوب می شود، گفت: در صورت عدم حضور کشتی گیران در این مسابقات، کشتی گیر غایب شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی نروژ را نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 8 فرنگی کار مدعی قم در مسابقات بین المللی جام تختی 

حضور 8 فرنگی کار مدعی قم در مسابقات بین المللی جام تختی